вторник

Анекдоти, вицове .......


Препълнена маршрутки, момиче с необръснати подмишници е стиснало облегалката. До нея стои пиян мъж и сърдито говори:
- Хей балерино, или си спусни краката надолу или си сложи гащи....
.....................

Всяко момиче е ангел и лети с крила, но когато крилата се проскубят тя полетява с метла...


Седят брюнетка, рижа и блондинка. Към тях идва мъж и говори:
- Помислете в какво сте най-добри, но ако лъжите ще изчезнете.
- Аз мисля, че съм красива - казала брюнетката и изчезнала
- Аз мисля, че съм умна - казала рижата и изчезнала
- Аз мисля - ... и блондинката изчезнала....
....................

Срещат се двама:
- Харесват ли ти жени, които не се поддържат, къпят се веднъж седмично и не се гримират?
- Не!
- Харесват ли ти жени, които вдигат скандали, размахват тигани и се бият!???
- Разбира се, че не!
- Харесват ли ти жени, които не дават и стотинка на мъжа си, не му дават да се среща с приятели и не приема гостите на мъжа си?
- Но, не!!??
- Тогава как така си се хванал с моята жена?