четвъртък

Марш от клас и утре да дойдеш с баща си в училище


Попитали радио Ереван:
- В колко часа си ляга примерната девойка?
- В осем-отговаря,- защото в 10 трябва да си бъде в къщи.
.............................
- Мислите ли мадам, че в днешното кино има много секs и насилие?
- Не зная, когато отивам на кино, аз гледам само в екрана.....
.............................
І Аз съм най-бърз ще стигна най-напред-бърза първия сперматоз@ид.
- Не, аз ще успея, аз съм по-добър-избързва втория...
Третия се движи бавно, като инвалид и им говори:
- Но за къде сте се забързали, ами ние сме в презерв@тив.
Първия и втория се обърнали назад и с бясна скорост започнали да се връщат. Тогава третия казва:
- Ето така се раждат гениите.......
............................
Съдят глухоням мъж за изнасилване. Съдията към мъжа:
- Как можахте, у вас ей толкова съвест няма/ и показва част от палеца/.
Глухонемият скача от мястото си:
- Ъъъъйййййъъъъъ/и показва до лакътя/
............................
Учителят пита в класа:
- Кажете деца, какво възбужда интереса на човека?
Пръв вдига ръка отличникът Вася и отговаря:
- Мъжът се възбужда от вида на гола жена.
- Марш от клас и утре да дойдеш с баща си в училище.
На другия ден учителят влиза в клас и гледа Вася седи на последния чин, но без баща си.
- Защо си сам Вася?-пита учителят
- Татко каза, че ако вие не се възбуждате от гоlи жени, то вие сте педер@ст и аз трябва да стоя далече от вас.