четвъртък

Ако ме хванеш, твоя съм!



- Скъпа, скъпа съседите ме събудиха с виковете на любовта.
- Е какво пък, нормални хора са, това са страничните ефекти на @ргазма
- Искаш да кажеш, че ние от един месец не сме нормални хора ли?
.......................................
Много дебел мъж се обърнал към офис, където обещавали "Отслабване 10 кг за 5 дни".
На следващия ден в дома му пристигнала умопомрачителна красавица, само по розови гащички, на които пишело "ако ме хванеш, твоя съм". Мъжът бягал след нея пет дни, но така и не я хванал, но затова пък отслабнал с 10 кг. Резултатът му харесал и попитал в офиса, може ли да отслабне с 20 кг за 5 дни. Отговори му, че може и на следващия ден към него пристигнало най-страхотното парче, което бил виждал само по розови гащички и надпис "ако ме хванеш, твоя съм" Мъжът бягал след нея пет дни, но така и не могъл да я хване, но действително отслабнал с 20 кг.
Радостен, отново звъни в агенцията и казва: "искам да отслабна 30 кг за 5 дни, възможно ли е? "Разбира се-му отговорили. На следващия ден пред вратата му застанал здрав, як мъж само по розови боксерки на които пишело "ако те хвана, мой си" За тези 5 дни мъжът загубил 60 кг......

....................................
Лети самолет. Пилотът с висок глас говори:
- Уважаеми дами и господа, поздравява ви командира на самолета. Чуйте информация за нашия полет. В момента сме на височина 10 000 метра със скорост 900 км/час, температурата зад борда е ма?ка му.....аааааа! НО КАКВО Е ТОВА?
- В салона гробовна тишина..
След минута отново по радиото:
- Моля за извинение уважаеми пасажери. Просто нашата стюардеса изля върху мен горещо кафе. Сега вие всички ще видите моите бели панталони отпред......
Мъж от първия ред:
- Твоите панталони, това е нищо! Да видиш моите панталони отзад.......

Тук първата дама на Франция- Карла е само на 25 години и е еротичен модел. В момента тази снимка се оценява на 25 хиляди долара.