неделя

Кучето е искало да ти каже, че е чуждо!


След разходка с кучето мъжът се завръща в къщи и говори на жена си:
- Не знам какво се случи с нашия Амур, но през целия обратен път скимтя и се дърпа, сякаш искаше да ми каже нещо.
Жената излиза и оглежда кучето:
- Кучето е искало да ти каже, че е чуждо, не е твое....
................................................

Семейна двойка. Мъжът говори:
- Вече сме семейство, ти като моя съпруга трябва да уважаваш някои мои привички. Има три неща на които аз много държа и ти трябва да ги приемеш. Първо: всяка сряда аз играя ФУТБОЛ, дъжд, сняг, студ няма значение, играя.... Разбираш ли?
- Разбирам.
- Второ. Всеки петък се събираме с приятели на карти, дъжд сняг, ние играем. Разбираш ли?
- Разбирам.
- Трето, всяка неделя ходя за риба. Дъжд, сняг, студ все едно, аз съм за риба. Разбираш ли?
- Разбирам!
- А може би и ти имаш някои привички, на които държиш. Кажи?
- Да, аз имам само една: Всяка вечер в 10 часа аз правя секс. Има съпруг у дома, няма съпруг у дома, все едно, при мен секс.....
...................................................

Жена се гневи на своя мъж:
- Ти си задник, на работата си задник, в дома си задник, в леглото си задник, във всичко си задник. Ако имаше световно първенство по задници, щеше да си на второ място.
- А защо на второ/обидено пита съпруга/?
- Защото си си задник