сряда

Вземете ме и мен с вас!!


В магазина:
- Моля дайте ми две касетки с водка, две каси бира и три пачки презервативи.
- Ето, заповядайте.
- Благодаря.
- Млади човече, почакайте малко!
- Какво има?
- Вземете ме и мен с вас!

...........................
Мъж се връща от командировка и заварва жена си в спалнята с любовника. Уплашена жената:
- Стой, аз всичко ще ти обясня. Беше ми скучно, отидох до сексшопа и си взех секс-робот. Само го виж, като жив е.
Мъжът радостно:
- Ще го пробвам и аз!
Опитва, но нещо става.....
- Жена донеси ми ножа да разширя
Жената се стъписва, в този момент любовникът се обръща и заговорва с електрически глас:
- Чо-ве-че, проб-вай още вед-нъж!

..........................
Блондинка карала кола, но изведнъж бензинът й свършил. Край нея минал индианец на кон и предложил да й помогне, като я закара до до най-близката бензиностанция. Съгласила се и двамата поели с коня по пътя. През цялото време индианеца стенел и издавал звуци-въобще държал се странно. Когато наближили бензиностанцията изведнъж се успокоил издавайки победен вик "ииияяя-хуууууу" и навлязъл в прерията. Бензинаджията чул и попитал блондинката защо е толкова развълнуван индианеца, какво е правила с него.
- Нищо, аз просто седях отзад и се държах... бях се хванала за дръжката на седлото.
- Лейди, индианците никога не се возят на седла......