вторник

Е, днес е мой ред да бъда щастлив!


                               котка и мишка приятели
                           
Шеф среща свой подчинен и с възмущение говори:
- Пак си се напил. Вчера бях много щастлив, като те видях трезвен!
- Е, днес е мой ред да бъда щастлив.....
-----------

Неочаквано през нощта мъжът се завръща от командировка, вижда, че жена му спи сама, става му обидно и пак заминава .....
-----------

- Вие готов ли сте да се ожените за моята дъщеря, без никаква зестра?- пита бащата на момичето.
- Да, разбира се, на мен не ми е нужно нищо от вас.
- Тогава аз няма да ви я дам.
- Но, защо?
- Не ми трябва зет идиот....
-----------

- С моя мъж е невъзможно да се живее.
- Тогава се разведи!
- Каквоо! Той ми разби живота, а сега аз да го ощастливя.....

                               похотлива маймунка