сряда

Мъжката сила иска да се натиска....


Седят двама мъже в бара и си говорят. Гледат на съседната маса седи разкошна красавица. Наистина много красива! И тогава единия от тях казва:
- Една неделя няма да ям, само с нея да преспя.
Тя чула това!
- Пробвай-му казала- Ще дойдеш в къщи и ще останеш една седмица без храна и после ще преспим.
Мъжът се съгласил.... Минала неделята.
Влиза красавицата в стаята, разсъблечена. Мъжът пропълзява към нея, щипва циците й и казва:
- Мекички такива... като мекички!!!

Мерак
Един мъж си харесал момиче, много красиво. Непрекъснато мислел, как да се запознае с нея и я как да я вкара в леглото си. Мислил, мислил, как най-добре да се запознае с нея и решил:
- Знаете ли момиче, аз съм художник - портретист. Бихте ли искали да ми позирате?
- Добре, - отговорило момичето, за двеста долара съм съгласна.
Мъжът събрал всички свои спестявания, дал и ги и започнал да рисува.
- По време на сеанса казал:
- Много бих искал да ви нарисувам с гола гръд.
- Няма проблем. За петстотин долара, съм съгласна.
На следващия сеанс мъжът казал:
- Извинете! В процеса на работата много ми ще да ви нарисум напълно гола.
- Добре, тогава хилядарка.
Мъжът продал свои старинни ценности и когато дамата застанала гола пред него, той вече не бил в състояние повече да се въздържа и извикал:
- Не разбирате ли, аз много искам да ви обладая, кажете колко пари искате за това?
- Вие искате с мен да преспите? Сто долара, аз на всички толкова вземам.

Красива рокля
- Госпожице, каква красива рокля...- казва той
- И аз не съм лоша.
- Така ли? Е сваляйте да видим.....

Тя и той. Тя:
- Искам секс... Много, много искам! Но два часа, не по-малко! Ти можеш ли два часа?
- Но разбира се, че мога!
- А може ли един нескромен въпрос... По време на секса ще крещиш ли?
- Да, от ужас...
- Защо?
- Защото аз вече ще съм готов, а до края на секса остават час и 50 минути.