петък

Вицове смешни....

Оргазмът се дели на шест стадия:
първи - астматичен - /ох, ах/ "А...а...а.."
втори - географски - "тука, тук."
трети - математически - "Още, още."
четвърти - религиозен - "О Боже мой."
пети - самоубийствен - " Умирам...."
шести - убийствен - "Ако спреш, ще те убия."
..................................

В зоомагазина връхлита разярена жена и иска обратно парите си:
- Вие ми продадохте птицата и казахте, че тя ще удовлетвори всички мои сексуални желания!
Продавачът се опитал да я успокои:
- Не се вълнувайте, мадам. Вие направихте ли всичко, което ви казах?
- Да, вашта мамка! Аз направих всичко, което вие казахте, съблякох се, легнах по гръб, сложих тази твар между краката си, а тя нищо не направи!!
- Хм, странно. Това е идеално обучена птица, аз не разбирам...защо тя не е изпълнила дълга си?/след кратка пауза/. Знаете ли какво, ще проведем един експеримент, елате с мен в склада.
Взел птицата и въвел жената в склада. Помолил жената да се разсъблече и легне на леглото, сложил птицата на стола, започнал да се разсъблича, гледа птицата и й говори:
- Ето, гледай внимателно и запомняй! Показвам ти за последен път.....
.......................

Извинете момиче, бихте ли ми казали какво ядат девствениците на закуска?
- Нямам и понятие.
- Така си и помислих!
......................

Отива мъж в публичен дом и го питат каква дама би предпочел
- Предпочитам с големи гърди и малка п....
Минава известно време, мъжът си чака реда, от говорителя се чува глас:
- Мъжът с големите ръце и малкия п... в стая номер 5