четвъртък

Консултацията на сексопатолога!


Консултацията на сексопатолога
Една двойка много страдала, че нямат деца. Посетили какви ли не клиники - все без резултат. Отчаяли се, но решили да се консултират със сексопатолог, макар да знаели, че при тях всичко е нормално. Специалистът ги изслушал внимателно и посъветвал мъжа да обладае жената в най-неочаквания момент, според него само тогава ще се осъществи зачатие.
След четири месеца щастливата двойка отново отива при лекаря, за да благодарят за съвета, който действително им помогнал. Лекарят видимо заинтригуван, задържал мъжа и с нескрит интерес попитал, как е изненадал жена си... така, че да забременее. Той отговорил:
- Тя точно отваряше вратата на хладилника, аз се промъкнах зад нея, вдигнах полата и ...ето...
- М-да, навярно, тя много се е изненадала.
- И вие бихте се изненадали, виждайки лицата на хората в супермаркета!


Девойка отива на преглед при гинеколога

- Докторе, при мен има много деликатен случай...
- Да?
- Аз всяка сутрин във влагалището си намирам марки..... Ето погледнете, цял албум марки съм събрала.
- Дааа...., но това не са марки, а етикетчета на банани!


Секс с противогаз

Кажете ми, противогаза не пречи ли на интимния ви живот?
- Какво говорите, напротив! Първо, жената мълчи, второ, аз не виждам лицето й и трето когато затварям клапана, тя става много шевлива.....