събота

Извенете, но леглото не е повод за запознанства....

- Капитане, вчера вие спахте с мен, а днес дори не искате да ме поздравите...

- Извенете, но леглото не е повод за запознанства....



Известен оратор отива в Холивуд , запознава се с Мерилин Монро.
- Чувала съм за вас, казват, че сте много добър..
- Искате ли да се обзаложим за петстонин долара, че след три дни ще имате синина на задника?
- Ами добре, да се обзаложим, сигурна съм, че ще спечеля.
Минават три дни, оратор пристига. Монро се разголва задника и казва:
- Ето виждате ли няма нищо.
- Вярно, но виждате ли онези двамата с фотоапаратите ей там, с тях се обзаложих за 1000 долара, че ще ми покажете задника си....

.................................
Студент отива на изпит по химия, неподготвен. Професорът се случва в настроение и решава да му зададе пети въпрос, ако отговори - няма да има 2. Написва химична формула и пита:
- Какво е това?
- ???????????- студентът мълчи.
- Но за какво си мислиш, когато отиваш на среща с момиче!- решава да помогне професорът.
- А, ебонит...
- Е, на твоята възраст, някога аз бях доста по-скромен ... целулоид.


Жената е с любовника в спалнята, в този момент се звъни-мъжът неочаквано се връща. Съпругата бързо затваря любовника в хладилника. Мъжът влиза в кухнята и отваря хладилника..
-- Ти кой си?
- Васил.
- А какво правиш тук?

- Ям колбаси.
Отива мъжа на работа и разказва всичко на колегите си.
- Глупак! - посмели се другарите му.
- Това е бил любовникът на жена ти.
Побягнал мъжът към къщи и - отново отваря хладилника. А там друг.....
- Как се казваш?
- Филип.
- Слушай, Филип, предай на Васил: Ако го видя - ще го убия!