петък

Решила тъщата да провери лоялността на своите зетьове.....



Решила тъщата да провери лоялността на своите зетьове към нея. Върви най-големият зет по брега на реката, гледа тъщата потъва и крещи:" Помогнете, помогнете... " Спасил я. На сутринта се събужда и гледа отвън "Лада", а на стъклото записка: "На любимия зет от любящата тъща".
Средният зет върви по брега на реката и гледа, тъщата потъва. Мисли - "ако я спася, може и аз за награда да получа кола." Спасил я. На сутринта под прозореца му стои мотоциклет "Ява", на него записка: " За любимия зет от любящата тъща".
Най-младият зет се разхожда по брега на реката, а тъщата отново потъва и моли за помощ. Зетят си мисли: "за най-големия-кола, за средния-мотоциклет, а за мен, велосипед ли? какво ли? и за това да я мъкна, нека да потъва!!! На сутринта най-младият зет гледа на улицата чисто нов "Мерцедес 600" и на него записка: "За любимия зет от любящия тъст".

Изпит ..последен... Студентът-сяда на масата, нищо не знае.
Професорът вижда това и казва:
- Хайде, един прост въпрос и ако правилно отговориш - ще преминеш.
Студентът радостно кима.
- Колко лампи има в тази стая?
- Пет.- бързо преброява и радостно отговаря студентът.
- Ще се явиш на следващата година,-казва професорът и изважда от джоба на сакото шестата лампа.
Минава година. Историята се повтаря и студентът попада при същия професор.
- И така, колко са лампите?
- Шест!- уверено отговаря студентът....
Професорът си обръща джобовете, няма нищо и разперва празни ръце...
- Не, професоре. - казва студентът и изважда от джоба шестата лампичка.....
.................................

Звъни телефона. Икномът вдига :
- Да моля.
- Кажи на жена ми, че съм в клуба и ще се върна след полунощ.
- Но тя вече е в спалнята.
- Нищо, ти все пак и кажи.
Връща се след малко икономът и казва:
- Казах на жена ви, но вашият глас от спалнята ми каза да се махам.
- Иди и застреляй любовника на жена ми...
Отново икономът на телефона:
- Опитах се да го застрелям, както ми казахте, но той избяга през прозореца в зимната градина...
- Но ние нямаме зимна градина!
- Значи вие сте сгрешили номера господине......