сряда

Навярно часовникът малко е избързал......


Седи млад мъж на бара и пие вино. Недалече от него красиво момиче пие кафе. Мъжът погледне момичето,погледне часовника, погледне момичето погледне часовника.. Момичето забелязва това и любопитството й надделява. Пита:
- Но, защо вие непрекъснато ме гледате, а след това и часовника си?
- Това не е обикновен часовник. В момента той ми казва много неща за вас.
- Нима и какво точно ви казва.
- Ами например, казва ми с какво бельо точно сте облечена.
- Наистина ли? А с какво бельо съм в момента?
- Часовникът показва, че в момента нямате никакво бельо...
- Но това не е истина, аз имам бикини.
- Е, навярно часовникът малко е избързал........

.........................................

Връхлита момиченцето в къщи и крещи:
- Мамо в сеновала има голи....
- Успокойсе дъще, навярно някои непознати.
- Жената е непозната, но татко е познат....

.......................................

Запознали се момче и момиче. Говорили....как се казва, от къде е, на колко години..
- Е, хайде ела у нас, ще послушаме музика, ще погледаме телевизия...
- Но, не може ли без това....

.......................................

Шефа излиза от кабинета си и казва на секретарката:
- Днес имах тежък ден, ще отида да пояздя в клуба за конен спорт. Ще се разтоваря от стреса върху някоя кобила.
- Вървете, вървете, докато провеждахте събранието, кобилата ви звъня три пъти.....

......................................

Срещат се двама приятели:
- Вчера си го мерих ... точно 15 .
- И аз го мерих ...37.
- Но, как точно го мери?
- Как с какво, с термометъра...
.....................................

Двама съседи разговарят:
- Твоята жена много крещи когато правите секс.
- Да крещи...
- И кога най-много вика?
- Когато се избърсвам в покривката на масата....