вторник

Вицове...


Дядо и баба гледат анимационен филм
- Каква хубава приказка!-възкликнала бабата-В началото тя беше грозна жаба и се превърна в красива принцеса
- Да така е в приказките-въздъхнал дядото-а в живота винаги е обратното
.......................

Бащата към сина си:
- Ти си вече голям, трябва да знаеш, че дядо Мраз не съществува... това бях аз.
- Знам, знам, ти си и щъркелът.
.......................

Исках да дресирам кучето си да лае, когато пожелае да яде и му демонстрирах как.
- И кучето разбра ли какво трябва да прави?
- Не съвсем. То яде само когато аз лая.
........................

Петър отглежда прасета и се снима сред тях. После показва снимката на приятелите си и се хвали:
- Този в средата съм аз!
.......................

- Казват, че имаш много мързелив петел, вярно ли е?
- Вярно е, когато петелът на съседа пее, моят само кима с глава, в знак на съгласие.
.......................

- Знаеш ли моето куче е станало страшно мързеливо.
- Защо?
- Преди като искаше да се разхождаме, ми носеше нашийника, а сега ми носи ключовете на колата.
......................

- Две кучета си говорят:
- Има ли нещо ново?
- В края на улицата има един стълб.
- Значи трябва да се полее.
......................

Костенурка била обрана от два охлюва. Полицията я разпитва:
- Кажете какво се случи?
- Ох, не знам, не знам, всичко стана толкова бързо....
.....................