четвъртък

Смешки


Ловци отиват на лов за пъдпъдъци. Посред бял ден притъмняло като в нощ.
- Брат, какво става бре?
- Ами нищо особено, - слънчево затъмнение!- отговорил другият.
- Но защо го гледаш през цевта?!
- Снощи слушах новините, казаха да не гледаме затъмнението с невъоръжено око.....
........................

Пътуват в едно купе, непознати мъж и жена, пътят е дълъг, сами са. Разговорили се. Мъжът казва:
- Имам предчувствието, че моята жена ми изневерява.
Жената отговаря:
- И аз имам чувството, че моят мъж не ми е верен. Хайде да им отмъстим.
Отмъстили. Мъжът се обърнал към стената готов да спи. Жената го погледнала, помислила и рекла:
- А аз на твое място бих мъстила, мъстила, мъстила...
- Е, аз не съм злопаметен.
.....................
- Мили откъде у тебе такива дълги мигли?
- Като малък много плечех.
- По-добре да беше пишкал повече......
...................

Двама осемдесетгодишни младоженци се отправят на сватбено пътешествие. Първата нощ - събличат се бавно, лягат, той взема ръката й, лежат и мълчат. Втората нощ, отново се събличат, той взема ръката й в своята. Третата нощ, събличат се той се опитва да вземе ръката й в своята.
- Не сега мили, боли ме глава.....