сряда

Аз просто не мога да отказвам!




Жена отива при психоаналитик:
-Докторе, имам проблем! При мен всяка среща завършва в леглото! Аз просто не мога да отказвам! А после се чувствам глупава и уличница, и това много ме гнети.
Доктора:
- Добре, сега ще ви приведа в транс, а когато вие излезете от него, ще сте в състояние да отказвате....
- На х?й да отказвам! Но, направете така, че да не се чувствам глупава и мръсница!
.........................................

Мъж отива през нощта в тоалетната и говори:
- Ето виждаш ли, когато ти искаш, аз ставам.
.........................................Болен се жалва на сексопатолога за отсъствие на потенция.
Доктора: Никакъв проблем, сега има нов препарат на фосфорна основа!
Пациент: Докторе, вие не ме разбрахте правилно. Той трябва не да свети, а да стои!
.........................................

Отива жена при сексопатолог. Зад бюрото стои мъж в бяла престилка.
- Докторе имам проблем, при секс нищо не чувствам.
- Съблечете се и легнете на кушетката.
Бил осъществен акт.
- А сега какво чувствате?
- Нищо.
- Петров, моля осъществете акт с дамата.
Втори акт бил осъществен.
- А сега какво чувствате?
- Отново нищо.
- Вие наистина сте за сексопатолог.
- А вие какви сте?
- Аз съм бояджията, а той водопроводчика.....