понеделник

Жените те обожават, а моята все се оплаква....




Фотограф говори на клиентка:
- Няма ли да се получи по-естествено, ако синът ви положи ръка на рамото ви?
- По естествено ще се получи, ако сложи ръка в джоба ми, където е портмонето ми.....
..................................
Срещат се двама приятели:
- Имам нужда от съвета ти, как при теб все се получава, ти си страхотен бохем, жените те обожават, а моята все се оплаква, че не е зад0v0лена в леглото..... моля те дай ми съвет.
- С удоволствие ... ще ти дам. И така - вечерта я водиш в ресторант, поръчваш деликатеси, хубаво вино, десерт... играете на дансинга, с една дума разпущате.
- А по нататък?
- После я водиш в бар с разгорещени танцьорки. Говориш и нежно и гальовно
- А после?
- После я водиш в хотелската стая, романтична обстановка, настройваш я ...
- А после?
- После ми звъниш по телефона и аз идвам.........
.............................................

Жена пристига в офиса на мъжа си и гледа собствената си снимка на бюрото му в луксозна рамка. Сърцето й се разнежва
- Скъпи ти си сложил моя снимка?
- Да, скъпа, всеки път когато имам сериозни проблеми, аз гледам образа ти и ми става по-леко/жената се усмихва до уши/защото осъзнавам, че никакъв проблем не може да се сравнява с теб......!!??