петък

Преди ме питаха: "Защо не се жениш?



Срещнали се двама приятели:
- Стар съм вече.
- Откъде се появи у тебе такъв песимизъм?
- От женски въпроси...
- Какви именно?
- Преди ме питаха: "Защо не се жениш?", а сега ме питат: "Защо не се ожени?".
--------------------
Жена се ядосва на пияния си съпруг:
- Отново си пиян! Не разбирам, как може всеки ден да си пиян?
Мъжът отговаря:
- Колко пъти съм ти казвал, да не разсъждаваш за неща, които не разбираш.
--------------------

Тези, които критикуват днешното поколение, са забравили кой го е възпитал...
--------------------

Срещнал вълка червената шапчица и заплашително рекъл:
- Хайде давай.
- Но, вълчо ти какво оглупя ли?
- Аз на кого говоря. Казвам ти, хайде давай.
- Но вълчо ти си толкова голям, а, аз такава малка
- Хайде давай, ще се разсърдя.
Червената шапчица вдига поличката и започва да сваля гащичките.



Вълкът ядосан:
- Аз тук да не съм те спрял да сереш, давай пирожките и млякото....