вторник

Не силикона, а лексикона....

Курорт:
 - Хей момиче, хайде довечера да отидем на плажа да поплуваме г0ли.
- Но, аз даже не мога да плувам.
- Не се тревожи, няма и да се наложи......
...........
Разговарят две приятелки:
- Мъжете ми говорят, че с мен им е скучно и трябва да си подпълня силикона.
- Не силикона, а лексикона....


Дядка в автобуса се обръща към млад пътник:
 -Момче, отстъпи място на тази възрастна госпожа.
- Тази госпожа ми е тъща.
- О, тогава и дай чантата с картофи, които държиш на коленете си, виждам колко ти е неудобно....
...........
Влиза млад мъж в супермаркет и казва на продавачката.
- Моля ви дайте ми книгата за възторзи.
- Нямаме такава, и никога не сме имали, никой не е писал нищо подобно за нас.- казва жената.
- Моля ви, заведете я, имайте милост.
- Но, защо ви е?
- Тъщата се 0сра от вашите салами.