вторник

А, за мен чаша кафе моля.....



На изпит студент не знае отговора на лесен въпрос. Професорът се ядосва много и започва да вика:
- Ти си голямо магаре.
Обръща се към един от асистентите и продължава да вика:
- Донеси ми моля те един наръч сено!
Студентът:
- А, за мен чаша кафе моля.....

Връщайки се от лекция, студентка намира своята съквартирантка обляна в сълзи:
- Но, какво се е случило?
- Писах писмо на моите родители да ми изпратят пари по компютъра.
- И те ти отказаха?
- Не, те ми изпратиха компютър........

Брюнетка разказва:
- Започна да ми расте зъб-мъдрец. Пребоядисах се на блондинка и той престана да расте. Може би той подозира нещо?...
..............

Попитали радио Ереван:
- Може ли да завърши филм хепи енд, ако главният герой умре?
- Може, ако главният герой е тъща....
..............

Попитали радио Ереван:
- Може ли да се забременее от разстояние?
- Може, ако средството с което става това, е по-дълго ...
..............