вторник

И тя също се скри...



на изпит в медицинския институт:
- Кои зъби се появяват в човека последни?
- Изкуствените...
...............

Студент влиза на изпит по английски език, избира си билет и започва да говори.
Професорът слуша, слуша и казва:
- Но драги, вие ми отговаряте на китайски език.
- По дяволите, вчера в тъмното съм объркал учебниците....
...............

Иванчо говори на учителката:
- Госпожо татко ми каза, че сме произлезли от маймуните
- Виж какво Иванчо, вашето родословно дърво не ме интересува....
...............

Звъни милиционер на вратата. Излиза малкия Иванчо.
- Баща ти в къщи ли е?
- Не!
- А, майка ти?
- И тя също се скри.....
...............

Качва се в автобуса подпийнал мъж с разкопчана риза, с червило на бузата и бутилка водка в ръка и сяда до отчето:
- Отче ще ми кажете ли защо се появява артрита?
- Разбира се, появява се заради грехове, тези които пият, ходят по жени ....
- Глупости отче!
Отчето съжалява за грубия си тон и пита:
- Но, синко кажи от кога имаш артрит?
- Аз нямам, във вестника прочетох, че папата има.....
................