неделя

Дайте ми един презерватив!


Разговарят две блондинки:
- Ти пробвала ли си с вибратор?
- Не.
- Не ти и трябва, аз вече два зъба избих.....
......................................
Прибира се малко момиченце в къщи разплакано. Пита майка си:
- Играехме си в пясъчника аз, Ванчо, Митко и Петьо, те всичките имат........, само аз нямам.
- Не плачи дъще, не плачи, като пораснеш ще имаш такива колкото си искаш.
.............
- Ти гледаш ли на своята жена месечния?
- Какво?!
- А, моята на мен винаги ми показва.
- Вие навярно сте някакви извращеняци....
- Да, не, напълно нормални хора сме, тя е счетоводител, а аз ревизьор.
.......................

Влиза мъж в аптека и без да се притеснява от останалите клиенти високо говори:
- Дайте ми един презерватив.
- Но, внимавайте с езика!-изчервява се аптекарката
- Точно така, дайте ми два.......
.......................

Жена се връща от гинеколога:
- Доктора ми препоръча секс не по-малко от 20-пъти в месеца.
- Добре скъпа, резервирай ми два пъти..... моля те!