събота

Какво прави този мъж под леглото ни?


Мъж се връща от командировка и заварва мъж под леглото:
- Какво прави този мъж под леглото ни?
- Аз не знам какво прави под леголото, но само ако знаеш какво прави във леглото.
............................

Жената лежи в постелята към нея приближава съпруга и носи поднос с чаша вода и аспирин, подава и го:
- Но, защо ми го носиш скъпи, мен не ме боли глава?
- Тогава хайде да го направим.......
.............................

На международна викторина попитали немеца, французина и руснака коя част от женското тяло e най-привлекателна за мъжа:
- Най-привлекателно е лицето, в него може да се влюбиш от пръв поглед.-казал французинът
- Женските гърди са най-привлекателни и съблазнителни-казал немецът
- Най-привлекателни са дългите крака - казал руснакът, - за да може по-бързо да ходи до хипермаркета за водка....
............................

Един българин отива на почивка в Италия, запознава се с една италианка и започват луда креватна "борба". Дошло време да се прибира в България, но новата приятелка казала, че е бременна.
- Аз ще се прибера у дома при жена си, ще се разведа и ще дойда при теб. Ти раждай без мен, когато бебето се роди ми прати телеграма "спагети".
Прибира се българина при семейството, започва работа, един ден жена му носи телеграма на работното място:
- Получихме много странна телеграма: " Спагети, спагети, спагети, спагети, двете със сос и двете без".......
Наскоро е проведен конкурс за най-красива тоалетна, ето част от нея........