понеделник

А моята гадина и яде......


Разговарят две дами:
- Всички мъже пият.
- А моята гадина и яде......
.....................

Срещат се две приятелки.
- Ооо, привет. След морето много ти се е закръглило лицето. Навярно добре сте се хранили.
- Не, налагаше ми се по три пъти на ден да надувам надуваемия дюшек.
.....................

Любовно обяснение:
"Мило момиче, ако бях поет щях да ви напиша най-хубавите стихове, ако бях художник, щях да ви нарисувам най-прекрасния портрет, но аз съм работник в мебелен магазин, мога да ви предложа само легло...."
.....................

Лежи в постелята влюбена двойка:
- Ти защо винаги ми казваш: "Обичам те" след секс?
- А, ти защо ми казваш "Обичам те" винаги преди секс?....
.....................

Изпит по Биология. Пред професора застава момиче.
- Кажете колко изхвърля мъжът по време на сп@рмоизхвърлянето?
Помислила малко студентката и рекла:
- Пълна уста.
- Не, аз не питам за обема, а за количеството.
- Две глътки....