сряда

Аз съм тук с рекламна цел!


Дама пристига в полицейския участък и подава жалба за изнасилване.
- Кога се случи това?- пита дежурния инспектор.
- Вчера на автобусната спирка.
- Но, по това време е имало много хора, защо не викахте за помощ?
- Той ме шантажираше..
- Как?
- Каза, ако викаш ще си тръгна......
.........................

Полицай влиза в магазин за вино и гледа мъж лежи до вратата:
- Вие пиян ли сте, или с вас се е случило нещо?
- Аз, ....аз съм тук с рекламна цел.....
.........................

- Момиче вие пушите ли?
- Само след любовна среща.
- И колко често?
- Вече половин година не съм пушила......
.........................

Блондинка се моли:
- Господи, направи ме умна. Толкова съм нещастна в глупостта си сега.
- Да направя блондинка умна, това е непосилна задача и за мен Всемогъщия, но заради твоята Вяра, ще бъдещ щастлива, дори в глупостта си