понеделник

Причината за вашия развод?



- Глупава си ти!!!
- Затова пък съм красива.
- И кой ти каза, че си красива?
- Ти.
- И ти ми повярва!?
- Разбира се!
- Ама, че си глупава!
- Затова пък съм красива.
.......................

Двама поживели джентълмени стоят на пейка в парка и разговарят:
- Спомням си, преди като видех някоя красива девойка и малкия джентълмен козируваше...
- А сега?
- Сега не съм виждал толкова красиви девойки...
.......................

Две баби седят на пейката и едната пита другата:
- Каква ти е заветната мечта?
- Искам кентавър!
- Какво е това?
- Това е наполовина мъж, наполовина кон.
- И за какво ти е?
- Хем мъж в къщата, хем едър рогат добитък в стопанството....
.......................

В съда:
- Причината за вашия развод?
- Не ни съвпадат религиозните възгледи.
- ???????
- Не го признавам за Бог.
.......................

Пред военната комисия:
- Име?
- Иван Петров.
- Обърнете се, съблечете се, наведете се, разтворете задни части....
- Годен.
- Не можахте ли да ми кажете това в лицето?