неделя

Но, за какво си мислиш скъпи?



Игуменка в училището към манастира задава въпрос на своите ученички, коя каква иска да стане когато порасне. И момичетата отговарят, една казва монахиня, друга милосърдна сестра, отговорите са все в тоя дух. Изведнъж едно от момичетата казва:
- А, аз искам да стана проститутка.
На монахинята изведнъж й прилошава, припада. Когато отново идва в съзнание с приглушен глас пита:
- Кажи отново каква искаш да станеш!?!?
Момичето повдига рамене и казва:
- Аз казах, че искам да стана проститутка.
Игуменката с облекчение:
- Ооо, слава Богу, а на мен ми се стори, че каза: Аз искам да стана протестантка....
.................


Младата майка отива през нощта до кревата на своето бебче и заварва там съпруга си. Поглеждайки го скришом, тя забелязва как по неговото лице пробягва цяла гама емоции, недоверие и съмнение, и в същото време възторг, удивление и очарование, и даже неголяма доза скептицизъм.
Жената забелязва всичко това и с умиление пита мъжа си:
- Но, за какво си мислиш скъпи?
- Това е просто чудо, аз не мога да си представя дори, как това е възможно....
- Да, нашето момче-това е просто чудо!
Мъжът възбудено:
- Не, аз никога не бих и помислил, че такова красиво креватче, би струвало само 50 лева.