събота

Не ми пука, аз съм от останалите 12 процента......

Пътувайки в маршрутка блондинка забравила думата стоп и започнала да вика:
- Достатъчно, достатъчно.....
................................

Блондинка отива на стоматолог:
- Докторе искам да ми извадите зъб! Колко ще струва?
- 100 лева।
- Ой, нямам толкова।
Стоматологът дава съвет:
- Приберете се в къщи, завържете зъба с нещо здраво за вратата। Накарайте мъжа си да отвори рязко вратата и готово.....
- Но, докторе аз нямам мъж, може ли сестра ми да дръпне вратата.......
................................

Мъж говори на съпругата си блондинка:
- 68 процента от блондинките са пълни глупачки।
- Не ми пука, аз съм от останалите 12 процента.....
.................................

Разговарят две блондинки:
- Искам да си осиновя тригодишно англичанче।
- И какво ще правиш с него?
- Като започне да говори, ще уча английския от него.......