вторник

Лежи си тихичко в реанимацията!

- Представяш ли си, вчера заварих жена си в къщи с някакъв французин!
- и какво му каза?
- Какво да му кажа, аз в училище съм учил английски....
.....................

Срещат се две приятелки. Едната пита:
- Кво става с твоя мъж? Още ли скита по цели нощи из игралните домове и пръска пари на вятъра...
- Скъпа, това е минало! Аз проведох с него един сериозен разговор. Сега той е нов човек, не пуши, не пие, по игрални домове и ресторанти не ходи... Само си лежи тихичко в реанимацията.


Той:
- Знаеш ли 95% от жените м@стурбират, а останалите пеят една песничка.
Тя:
- Каква песничка?
Той:
- Знаех си, че м@стурбираш.


Първа брачна нощ. Мъжът води невестата в спалнята.
- Знаеш ли скъпа, добре, че не ми се отдаде до сватбата. Ако беше го направила, то аз нямаше да се оженя за теб.
- Така ли, сега разбирам, защо от толкова мъже никой не пожела да се омъжи за мен...