събота

Ти видя ли мъжа, който ме спаси?


Марийка говори на Иванчо:
- Ти видя ли мъжа, който ме спаси?
- Да, той вече ми се извини....
.......................

Стар приятел, но все още ерген попитал женения от няколко години Иванчо:
- Какво представлява брака? Опиши ми го с няколко думи.
- Представи си, че имаш безплатен, безлимитен, високоскоростен интернет, но с него може да влизаш само в един единствен сайт......
..................

Иванчо ухажва млада дама вече два месеца, но така и не се получава. Накрая му омръзва и решава да действа директно:
- Хайде да се любим!
- Аз си дадох обещание, че ще правя любов само с човек когото обичам.
- Навярно ти е тежък живота с такова обещание.
- На мен не толкова, но виж, мъжа ми - нервничи......
..................

Иванчо се връща доста пиян и заварва тъщата на гости. Но щом го виждат пиян-залян, двете жени започват да крещят и се заключват в спалнята. Иванчо се ядосва:
- Сега ще отида в кухнята и ще изпочупя всички чинии.
- Ах, ти говедо пияно, ще счупиш, но отново ще купиш - крещи тъщата
- Мога да подпаля къщата от четирите края....
- Ах, ти непрокопсаник глупав, ще ти запаля аз главата - крещи тъщата
- Накрай ще разбия вратата и ще изнасиля тъщата.
- В края на краищата ти си стопанина, прави каквото си искаш - омеква тъщата