понеделник

Мръсен виц!




Мъжът отишъл на другарска среща. На жена му и станало скучно и решила да се позабавлява. Звъннала на любовника си и му казала:
– Здрасти скъпи, как си? Мъжът ми одиде на другарска среща, та се питах дали искаш да дойдеш у нас, приготвила сам вечеря, ще пийнем, ще хапнем, а после се сещаш… Любовникът веднага дошъл. Пиинали, хапнали, после отишли в спалнята и почнали бурно да се любят, но навън заваляло и мъжът се прибрал да си вземе чадър. И какво да види някакъв мъж със жена му…
- А какъв си ти бе … олее и оправяш моята жена на всичкото отгоре. Ела сега да ти покавжа аз на какво викам ебане и го оправил на бързо. След седмица мъжът заминал на командировка в далечен град и жената с нетърпение отново звъни на любовника си и пак го кани в дома си. Хапнали, пийнали и отишли в спалнята да правят бурна любов. Но мъжът през това време се прибрал, защото спукал гума и нямал резервна… И хоп!Какво да види - същият мъж с жена му правят секс.
- Такалиииии, ще правиш секс със жена ми, я ела сега да ти покажа какво е ебане и го оправил отново. След няколко седмици мъжът отново отишъл в командировка, но този път в Русия. Жената за да е сигурна, че няма да се върне поради някаква причина, отново му звъннала по телефон и го попитала:
- как си ? каде си? - за да се увери, че наистина е там. След това се обадила на любовника си и казала:
- Здравей, пак съм аз. Мъжът ми е във Русия, няма как да се върне скоро, искаш ли да дойдеш у нас?
- Ааааа… То мъжът ти като го няма аз за какво да идвам …