сряда

Радвам се за вас докторе!

Сутрешна визитация. Първа стая:
- Каква е диагнозата?-пита главният лекар
- Хемороиди.
- С какво се лекуват?
- С йод.
- Има ли възражения?
- Не.
Отиват до втори пациент.
- Дигноза?
- Хемороиди.
- Какво е лечението?
- Йод.
Има ли възражения?
- Не
Трети пациент
- Каква е диагнозата:
- Ангина
- Лечение?
- Намазване с йод.
- Има ли възражение?
- Да.
- ???
- Нека да намажат първо мен.
................................

Урологична операция. Лежи болен, подготвен за операция. Млада сестра. Влиза хирургът с измити ръце и стерилни ръкавици:
- Сестра поправете члена. Хм ... да . А сега и на болния.
................................

Отива мъж на психиатър:
- Докторе, при мен всичко е зле, аз съм болен, нямам пари, никой не ме обича и аз никого не обичам.
- Но, сега ще поправим всичко, затворете очи и ме слушайте, повтаряй след мен: аз съм богат и здрав, обичам и всички ме обичат.
Мъжът отваря очи и казва:
- Радвам се за вас докторе!
................................

- Докторе, защо всички считат, че аз съм нимфоманка?
- Сега ми е трудно да кажа, трябва да направим изследвания. Но, най-напред ми пуснете члена, за да попълня формуляра.......